Извештај о реализованом задатку у оквиру вебинара за стручне сараднике ,,Унапређивање међупредметне компетенције ученика Одговоран однос према здрављу“
У периоду од 6.7.2021. године до 13.7.2021. године педагог наше школе похађала је вебинар – обуку од јавног интереса под називом ,,Унапређивање међупредметне компетенције ученика Одговоран односа према здрављу“.
Стручни сарадник педагог је на седници наставничког већа одржаној 15.9.2021. упознала присутне чланове са садржајем наведене обуке/вебинара. Пре предавања и презентације за наставнике сви материјали са вебинара су путем email-а прослеђени свим наставницима у школи. Наставници су у сарадњи са педагогом школе сачинили припреме за часове у оквиру којих се види примена здравственог, односно родног питања.
У периоду од 15. септембра до 5.октобра 2021. године реализовано је следеће:
Назив наставне јединице | Одељење | Реализатор | Предмет | Документација и материјали |
Лична хигијена и хигијена здравља | III-2 | Учитељица III-2 | ЧОС | Припрема за час, самоевалуација часа, продукти: ученички ликовни радови, евалуациони листићи за ученике. |
Свиђа ми се како изгледам |
VIII-1 | Одељењски старешина VIII-1 | ЧОС | Припрема за час, прилог уз припрему, евалуација часа од стране педагога који је присуствовала часу, самоевалуација часа, продукти: цртежи ученика, евалуациони листићи за ученике. |
Хемијски експеримент-научни метод- Да сам ја научник/ца |
VII-1 VII-2
|
Наставница хемије |
Час хемије |
Припрема за час, презентација наставнице (ауторски рад), евалуација часа од стране педагога који је присуствовала часу, продукти: есеји ученика налазе се на линку, листићи за ученике, евалуациони листићи за ученике. |
Шта значи лична хигијена |
III-1 III-2 |
Педагог школе |
ЧОС |
Сценарио радионице из материјала са вебинара, презентација бр.7, видео материјали, квиз питања |
Митови и заблуде у вези конзумације алкохола, здраве алтернативе алкохоли |
VII-1 VII-2 VIII |
Педагог школе |
ЧОС |
Сценарио радионица из материјала са вебинара |
Употреба психоактивних супстанци (болести зависности) |
VII-1 VII-2 VIII |
Педагог школе |
ЧОС |
Припрема за час, презентација педагога (ауторски рад), самоевалуација часа, евалуација презентације од стране наставнице хемије, продукти: упитник, евалуациони листићи за ученике. |
У складу са упутством просветних саветница и ЗУОВ-а, одабран је један пример добре праксе. Одабрани пример добре праксе је час хемије. Просветној саветници Весни Поповић прослеђен је рад, као и тражена документација: припрема за час хемије, презентација ,,Жене у науци“ која је ауторско дело наставнице хемије Ане Ритопечки, попуњени наставни листићи за ученике, попуњени евалуациони листићи за ученике, процена часа хемије од стране педагога који је присуствовала часу и процена презентације ,,Жене у науци“ од стране педагога, линк ка есејима ученика https://padlet.com/ritopeckihem/ovsli19mmbuydmyj
Стручни сарадник педагог Александра Вајић